6.2.09

Yesterday (The beatles)

all my troubles samed so far away
now it looks it's all that i hear to stay
oh i believe in yesterday

suddenly i'am not the half of man i used to be
there's a shadow hanging over me
oh yesterday came suddenly

why she had to go i don't know
she wouldn't say
i said something wrong
now i long for yesterday

yesterday love was such an easy game to play
now i need a place to hide away
oh i believe in yesterday

why she had to go i don't know
she wouldn't say
i said something wrong
now i long for yesterday

yesterday love was such an easy game to play
now i need a place to hide away
oh i believe in yesterday


Ayer

The Beatles Yesterday (Traducida) Letras:
Ayer, todos mis problemas parecian estar lejos,
ahora parece como si estuvieran aqui para
quedarse, oh yo creo en el ayer.

De repente, no soy la mitad del hombre que
solía ser, hay una sombra que esta colgando
de mí. Oh, el ayer llego de repente.

Por qué ella tuvo que irse? no lo se,
ella no lo diría, dije algo mal, ahora
anhelo por el ayer.

Ayer, el amor era un juego tan fácil de
jugar. Ahora necesito un lugar para esconderme
lejos. Oh, creo en el ayer.

Por qué ella tuvo que irse? no lo se. Ella
no lo diría. Dije algo mal, ahora anhelo
por el ayer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario